برائت از آمریکا برائت از شیطان است

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل: تجمع مردمی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور مردم ولایتمدار در مصلی المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف شهرستان زابل برگزار شد.


حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل در این مراسم بیان نمودند:


روز گذشته در اخبار دیدید که نیروهای فیل سوار آمریکایی در برابر ابابیل های خدا چگونه خار و ذلیل شدند. نیروهای فیل سوار آمریکایی با آن غول های عظیم فولادی خودشان در برابر اراده پاسداران عزیز ما حرفی برای گفتن نداشتند. بنده می خواهم به این ماجرا یک برش بزنم تا از یک مبنا به این قضیه نگاه کنیم آن هم نماد جمهوری اسلامی و نماد آمریکا است. چرا می گوییم مرگ بر آمریکا؟ چون ایالات متحده آمریکا کشوری است که روی خون، جنایت و نسل کشی بنا شده است.


نماد عزت ، شرف و فرهنگ هر کشور پرچم آن است. پرچم ما سه رنگ دارد و رنگ اصلی آن سبز است. سبز نشان دهنده اسلام و دین است. بعد از رنگ سفید است که رنگ صبح است و بعد از آن رنگ قرمز است که نشان دهنده خون شهدا است. در پرچم ایران بیست و دو بار الله اکبر تکرار شده است و وسط آن هم لا اله الا الله نقش بسته است. همه باور، عقیده، منش ، سیاست ، شرافت، عزت و غیرت ما در این پرچم است.


آمریکا هم پرچمی دارد و متشکل از دو مستطیل ، یک مستطیل آبی که در آن پنجاه ستاره است. نشان دهنده پنجاه ایالت آمریکا که با آن کاری ندارم. مستطیل بزرگتر سیزده خط موازی دارد، هفت خط قرمز و شش خط سفید دارد. اول سوال اینجا است که در پرچم آمریکا سفید در زمینه قرمز است یا قرمز در زمینه سفید است؟ جواب این است که سفید در زمینه قرمز است.در مکانی که امروز ایالات متحده آمریکا است و بخش هایی از مکزیک و بعد آمریکا لاتین و از آن طرف بخش هایی از کانادا سیزده قبیله بزرگ از بومیان آمریکایی زندگی می کردند که هفت قبیله از این قبایل را سفید پوست هایی که از اسپانیا ، انگلیس ، فرانسه و عموما از اروپا آمده بودند قتل عام کردند.


هرخط قرمز داخل پرچم آمریکای جهانخوار علامت قنل عام هزاران زن و کودک است. تا آنجایی که سر بریده یک آمریکایی بومی تا همین صد سال پیش هشتاد تا صد و بیست دلار قیمت داشت و اگر سفیدی پوست سر سرخ پوستی را می کند هشتاد دلار به او جایزه می دادند و بعد این جنایت ها تبدیل به پرچم شد و سی و هفت بار پرچم آمریکا تغییر کرد تا به این شکل در آمده است. وقتی که آخرین قبیله سرخ پوستی و بومی آمریکایی را قتل عام کردند. گاه سربازان آمریکایی بابت بردن جنازه های بومیان مرخصی های تشویقی می گرفتند. اینها ثبت در تاریخ است.

ما با این چنین کشوری طرف هستیم که پرچم آن کشور نماد کثیف ترین جنایت ها است و برای همین است که آتش زدن پرچم آمریکا در خود آمریکا هم جرم نیست یعنی اگر کسی در آمریکا پرچم آمریکا را آتش بزند جرم نیست. آنوقت بعضی در این مملکت که به اندازه یک کروکودیل هم عقل ندارند آمریکا را تطهیر می کنند. چه کسی را شما تطهیر می کنید؟ کدام جنایت را شما در دنیا و در صد سال اخیر سراغ دارید که این شیطان بزرگ در آن اساس نبوده باشد؟


چند وقت گذشته در نمازجمعه گفتم که آمریکایی ها در عراق و افغانستان پانصد هزار نفر و در سوریه ششصدهزار انسان بی گناه را به راحتی کشتند و امروز با سلاح آنها در یمن ، افغانستان و در نقاط مختلف دنیا انسان های بی گناه کشته می شوند. گفتن مرگ بر آمریکا قطعا صواب دارد و قطعا فضیلت است و قطعا انسان را به خدا نزدیک می کند. چون برائت از آمریکا برائت از شیطان است. کشوری که پرچم ان نماد نسل کشی و آدم کشی است. نماد به خاک و خون کشیدن مردم بومی آمریکا است. گورهای دسته جمعی دانش آموزان که در کانادا مدتی است که کشف می شود اینها نسل همان ها هستند بچه های بومیان هستند که از آنها می گرفتند و در کانادا و در بخش هایی از آمریکا وخصوصا در کالیفرنیا می آوردند. اگر زمین کالیفرنیا را تجسس کنند میلیون ها نفر کشته پیدا می کنند. انسان هایی را که پوست سرشان را کندند. انسان هایی که آنها را جلوی سگ انداختند تا بخورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.