اگر بخواهیم بسیجیان شایسته ای باشیم باید ارتباط خویش را با خدا روز به روز بیشتر کنیم

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل:رزمایش اقتدار بسیجیان شهرستان زابل در شبستان مصلی المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل ضمن تبریک هفته بسیج بیان نمودند:

در آیه ۱۵ سوره مبارکه فاطر می فرماید:”یَا أَیُّهَا النَّاسُ أَنْتُمُ الْفُقَرَاءُ إِلَى اللَّهِ ۖ وَاللَّهُ هُوَ الْغَنِیُّ الْحَمِیدُ” تمام تلاش بنده خوب خدا این است که فقیر درگاه الهی باشد و دست نیازش به طرف ذات اقدس الهی دراز باشد و تمام اوج کمال یک انسان این است که به وصال رضای حضرت حق برسد و بسیج محلی برای این معنا است.

غالب جمعیت حاضر عزیزانی هستند که به نظرم می آید یا در زمان دوران دفاع مقدس هنوز متولد نشده بودند و یا پدران شان کم سن وسال بودند.نسل ما آنچه را که شما جوانان شنیدید بسیاری از آن را به چشم دیدیم. شما وقتی که دوران دفاع مقدس را ببینید با انسان هایی مواجه نمی شوید که بازوی کلفت و هیکل تنومند داشته باشند. انسان های ضعیف که ظاهرا کوچک هستند اما با دل هایی به خدا وصل شده هستند.

جوانان، پیشینیان شما بندگان خالص خدا بودند و به دنبال دو چیز از بسیج هرگز نبودند: یک به دنبال نان نبودند، بسیج وسیله نان آنها نبود. بسیج وسیله کسب و کار نبود و الان هم الحمدلله نیست. دوم هرگز به دنبال نام هم نبودند. نه دنبال نان و نه دنبال نام چرا؟ چون بنده هستند وبه خدا پیوسته هستند. اگر بخواهیم بسیجیان شایسته ای باشیم باید ارتباط خویش را با خدا روز به روز بیشتر کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.