فصل مشترک بین شیعه و سنی حب اهل بیت علیهم السلام است لذا این هتاک را نه با معیار شیعی و نه سنی نمی سنجیم

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل خطبه های نماز جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ به امامت حجت الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی امام جمعه شهرستان زابل به شرح ذیل است:

خطبه اول

حاج آقا عزیزی پس از توصیه و سفارش به رعایت تقوا و حدود الهی بیان نمودند:

ایام شهادت مظلومانه ناموس دهر ، خلاصه فضائل و منشاء مناقب وجود قدسی بی بی دو عالم حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها است. قرآن کریم در جای جای آیات متعددی در فضیلت بانوی بزرگ اسلام و فرزندان پاک ایشان دارد. قرآن مشحون از بیان مناقب فاطمه سلام الله علیها است. قرآن کریم کتاب مدح زهرا سلام الله علیها است.قرآن کریم کتاب تجلیل از آن نور نیر الهی است.

در آیه شریفه ۳۳ سوره مبارکه احزاب فرمود: ”  إِنَّمَا یُرِیدُ اللَّهُ لِیُذْهِبَ عَنْکُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَیْتِ وَیُطَهِّرَکُمْ تَطْهِیرًا” شیعه و سنی اذعان و عقیده دارند که قدر متیقن دلالت این آیه فاطمه سلام الله علیها است. امام احمد حنبل در جلد اول کتاب المسند صفحه ۳۳۱ در ذیل همین آیه و به مناسبت همین آیه می گوید: “وأخذ رسول الله صلى الله علیه وسلم ثوبه فوضعه على على وفاطمه وحسن وحسین فقال إنما یرید الله لیذهب عنکم الرجس أهل البیت ویطهرکم تطهیرا”  ایشان می گوید که پیغمبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلام لباس خویش را گرفت یا به عبارتی عبای خویش را گرفت و روی علی علیه السلام و فاطمه سلام الله علیها و حسن و حسین علیهم السلام انداخت و این آیه را تلاوت کردند.

این آیه به عصمت انوار مقدسه شهادت می دهد. این آیه به پاکی و زلالی انوار مقدسه اهل بیت علیهم السلام شهادت می دهد. قرآن کریم شاهد پاکی و طهارت اهل بیت علیهم السلام است. قرآن کریم ناطق به مقامات اهل بیت علیهم السلام است. اهل بیتی که به احترام اینکه افطار خویش را در اختیار، مسکین، یتیم و اسیر قرار دادند هجده آیه در نکوداشت آنان نازل کرد. این مقام اهل بیت علیهم السلام است.

اهل بیت علیهم السلام نیازی به دفاع ندارند. مگر یکصد سال که بالای منابر به علی علیه السلام دشنام داده شد ذره ای از مقام علی علیه السلام کم شد؟ بسیار انسان ها بودند که به دنیا آمدند و نقل مجالس بی حرمتی به علی علیه السلام بود و با همان حال هم از دنیا رفتند و رفتند که رفتند و نماندند. در تاریخ کدام دشمن علی علیه السلام ماند؟ و کدام بدخواه اهل بیت علیه السلام توانست که بقاء پیدا کند؟ و اما امروز نام علی علیه السلام و فاطمه سلام الله علیها بر تارک جهان می درخشد. امروز نام علی علیه السلام زیباترین شعار مردانگی، آزادگی ، عشق و بندگی است.

درآیه شریفه ۲۳ سوره مبارکه شوری می فرماید:” قُلْ لَا أَسْأَلُکُمْ عَلَیْهِ أَجْرًا إِلَّا الْمَوَدَّهَ فِی الْقُرْبَىٰ” ای پیغمبر به اینها بگو که من از شما مزد نمی خواهم. به زبان امروزی این می شود که من از شما هیچ نمی خواهم مراقب فاطمه سلام الله علیها باشید. مواظب این نور باشید. مواظب این بهشت باشید. بگذریم و بغض خویش را در سینه نگه بداریم که ای کاش که فقط مراقب او نمی بودند. ای کاش که فقط از او مراقبت نمی کردند و ای کاش فاطمه سلام الله علیها آزار نمی دید. قرآن کریم پاکی و عصمت زهرا سلام علیها و فرزندان او را فریاد می زند. مزد نبوت را مودت اینها می داند.

اهل بیت علیهم السلام نیازی به دفاع ما ندارند. یک وقتی کسی فکر نکند که قرار است که کسی از اهل بیت علیهم السلام دفاع کند. عالم صدقه سر اهل بیت علیهم السلام است.” بِکُمْ فَتَحَ اللهُ وَ بِکُمْ یَخْتِمُ و بِکُمْ یُنَزِّلُ الْغَیْثَ وِ بِکُمْ یُمْسِکُ السُّمآءَ اَنْ تَقَعَ عَلَی الاَرْضِ” اهل بیت علیهم السلام منشاء و مبداء هستند. هر فیضی از ناحیه فیاض مطلق در عالم باشد به برکت اهل بیت علیهم السلام است. مگر غیر از این است؟

پاسخ به شبهه…

اما به مناسبت آنچه که این روزها جامعه را متلاطم کرده است دو نکته دارم و نکته اول را در همین خطبه اول عرض می کنم تا نکته اساسی در خطبه دوم عرض شود. شبهه ای طرح شد البته که شبهه نبود سم بود از ناحیه یک فرد نادان که به زودی با او ان شاءالله برخورد خواهد شد. آن هم این است که اگر شما خلافت خلیفه دوم را شرعی ندانید پس مولد اهل بیت علیهم السلام دچار اشکال می شود. چرا؟ چون خلیفه دوم عقد نکاح شهربانو و حسین علیه السلام را خواند. اگر او ظالم بود تصرف او هم غلط بود. جنگ او هم غلط بود. کنیز آوردن او هم غلط بود. تصرفات او خلاف شرع بود. در حالی که او دختری را به عقد حسین علیه السلام در آورد.

این یک جواب تاریخی و خیلی مختصر و کوتاه دارد: تیسفون به عنوان پایتخت غربی ساسانیان در سال های بین شانزدهم و بیستم هجری فتح شد. قبل از آنی که تیسفون فتح شود که امروزه مدائن هست و در ۳۵ کیلومتری بغداد است. یزدگرد سوم آن را با مردم تخلیه کرد لذا سپاه اعراب به فرماندهی سعد ابی وقاص با شصت هزار نیرو وقتی که وارد تیسفون شدند احدی در شهر نبود. این ابتدای ماجرا است و بعد حداقل چهار جنگ دیگر اتفاق افتاد که در برخی از آن ها ساسانیان و طرفداران شان و در برخی یا معظم آنها مسلمانان پیروز جنگ شدند.

یزدگرد به همراه اطرافیان و خانواده خویش که  بیش از هزار نفر همراه او بودند و با یک سپاه چند هزار نفره به سمت مرو رفت. یزدگرد سوم سال سی ام هجری در مرو یا خراسان توسط شخصی به نام خسرو که آسیابان بود کشته شد آن هم در سال سی ام هجری. در حالی که خلیفه دوم سال بیست و سوم هجری و در ذی الحجه از دنیا رفت. یعنی چه؟ یعنی فوت خلیفه دوم هفت سال قبل از یزدگرد سوم بوده است و تاریخ به ما می گوید که خانواده یزدگرد تا مرو با او بودند. بنابراین اساسا بر اساس تاریخ اینکه دختران یزدگرد در زمان خلافت خلیفه دوم به مدینه آورده شده باشند اساسا مردود است. این نکته ای است که در تاریخ می توانید ببینید.

انتقال دختران یزدگرد که البته او یک دختر داشته است و برخی هم می گویند دو یا سه دختر داشته. بین زمان خلافت امیرالمومنین علیه السلام و خلیفه سوم بوده است نه خلیفه دوم. لذا ضعیف ترین قول قولی است که در زمان خلافت خلیفه دوم است.این یک مسئله است و بنابراین از حیث تاریخی اگر کسی با تاریخ آشنایی داشته باشد ولو یک آشنایی متوسط خواهد دریافت که این ادعا یک ادعای پوچ و بی مبنایی است.

اگر هم بپذیریم که در زمان خلیفه دوم بوده است. جنگی در گرفته و اسرایی گرفته شدند. زنانی اسیر شدند. اینها به مدینه آورده شدند. سوال: اساسا جنگی که با ایران اتفاق افتاد شرعی بود یا نبود؟ اگر این جنگ شرعی بوده باشد یعنی با اذن امام علیه السلام بوده باشد که ما دلیلی بر این نداریم. هیچ اشکالی در آن ازدواج نیست. بر اساس مبنای اهل سنت آن جنگ شرعی بود. آن اسارت شرعی بود و آن نکاح هم شرعی بود. بر اساس مبنای ما دو صورت پیدا می کند. یک: اینکه آن جنگ با اذن امام علیه السلام باشد. دوم: بدن اذن امام علیه السلام باشد. اگر با اذن امام علیه السلام بوده است که مسئله حل است و بحثی نداریم. البته ما دلیلی نداریم که بگوییم خلیفه با اذن امام علیه السلام به جنگ رفت. چون جهان گشایی اساسا در سیره نبی مکرم اسلام نبود. دعوت بود و جهان گشایی با شمشیر نبود لذا جهان گشایی با شمشیر خلاف  سیره پیغمبر اکرم است که خود این یک بحث است. ما اگر همه حقایق را راحت بیان نمی کنیم مراعات می کنیم. (تکبیر نمازگزاران)

نکته بسیار مهم اینجا است که اگر فرض کنیم که این جنگ بدن اذن امام علیه السلام بوده است. وقتی بدون اذن امام حاکمی دست به اقدام و جنگی بزند و غنیمتی به دست بیاورد تمام آن غنیمت ملک طلق امام معصوم است ولاغیر. و کسی جز امام حق تصرف در آن مال را ندارد. کجای آن ازدواج اشکال داشت؟ چرا باید مردم مسلمان تاوان بی سوادی برخی را پس بدهند؟

بله جنگ بدون اذن امام علیه السلام بود. اگر غنیمتی هم گرفته شد باید در اختیار امام علیه السلام می بود. لذا امام علیه السلام فرمود: اینها کُرما هستند لذا حق ندارید که با اینها به شکل اسیر برخورد کنید. از طرفی فرمود: او خودش باید شوهری به اختیار انتخاب کند. و او به گل پسر فاطمه سلام الله علیها دل سپرد. اختیار کرد و ازدواج کرد.

پس این سم که هنوز به بلوغ اینکه بخواهد شبهه باشد از اساس بر اساس مبنای ما و اهل سنت باطل است. بر اساس مبنای اهل سنت شرعی است. بر اساس مبنای ما با تصرف امام شرعی است. چرا که امام مالک عالم است. سوال: آقا این را از کجا در می آوردید و می گویید؟ از مردم سوال کرد؟” ألَسْتُ اَوْلی بِکُمْ مِنْ اَنْفُسِکُمْ؟ قالوا بلی” پیغمبر اکرم فرمود آیا من از شما به جان شما اولی نیستم؟ مردم گفتند: بله هستید. وقتی رسول خدا به جان ما از ما اولی باشد به مال ما اولی نیست؟ به طریق اولی اولی است و وصی بلافصل ایشان امیرالمومنین اسدالله الغالب علی بن ابیطالب همان خصوصیت را دارد که پیغمبراکرم دارد. چون وصی رسول خداست. که امر فرمود حذیفه یمانی عقد را جاری کرد.

عرض ما این است که آنچه مطرح شد شبهه نه که کمتر از شبهه بود و آنقدر ارزش نداشت و ندارد که جامعه محبین اهل بیت علیهم السلام را متلاطم کند.

خطبه دوم

حجت الاسلام والمسلمین عزیزی پس از توصیه و سفارش به رعایت تقوا و حدود الهی بیان نمودند:

فصل مشترک بین شیعه و سنی حب اهل بیت علیهم السلام است لذا این هتاک را نه با معیار شیعی و نه سنی نمی سنجیم.

نکته اول:از منظر ما کسی که با نادانی به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام هتاکی کرد ما او را به هیچ وجه نماینده اهل سنت نمی دانیم. چرا؟ به دلیل اینکه فصل مشترک بین شیعه و سنی حب اهل بیت علیهم السلام است. محبت اهل بیت علیهم السلام آن فصل مشترک وکلمه ی سوای بین شیعه و اهل سنت است لذا اگر کسی خودش را در برابر اهل بیت علیهم السلام قرار دهد قطعا نه شیعه هست و نه سنی است. البته هستند کسانی که ممکن است بی حرمتی هایی بکنند مثل خوارج مثل ناصبی ها ما آنها را اساسا مسلمان نمی دانیم. مثل تکفیری ها اینها از دایره ی اسلام خارج هستند. لذا ما حرف اولمان این است که این هتاک را نه با معیار شیعی و نه سنی نمی سنجیم.

از علمای اهل سنت تشکر کنیم ورودشان به موضوع ورود خوبی بود محکوم کردند و هتاک را مورد مزمت قرار دادند

نکته دوم: این است که حقا و انصافا وظیفه داریم از علمای اهل سنت تشکر کنیم. ورودشان به موضوع ورود خوبی بود محکوم کردند و هتاک را مورد مزمت قرار دادند. ما همین را می خواهیم. اگر کسی به اهل بیت پیغمبر هتاکی کند او با خود پیغمبر دشمنی کرده است و فرقی نمی کند. کدام اهل سنت را می شناسید که عمیقا عشق به حسین علیه السلام نداشته باشد؟ البته جای تشکر ندارد محبوب خودشان بوده از محبوبشان در برابر یک هتاک نادان دفاع کردند ان شاءالله ماجور هستند. این نکته دوم که من باید قبل از عرض اصلی خودم اینها را بیان می کردم تا حساب دستمان بیاید.

چرا دقیقا در آستانه فاطمیه یک عده ای معلوم الحال پیدا می شوند و با هتاکی و بی ادبی به دنبال ایجاد تفرقه در جامعه هستند؟

اما سوال اینجاست که چرا دقیقا در آستانه فاطمیه یک عده ای معلوم الحال پیدا می شوند و با هتاکی و بی ادبی به دنبال ایجاد تفرقه در جامعه هستند؟ این علامت سوال ماست. مثلا چرا دو ماه پیش این آقا این حرف را نزد؟ سال گذشته هم داشتیم سالهای قبل هم داشتیم.عزیزانی که اهل مطالعه هستند بروند ببینند برخی فریب خورده ها هستند که دقیقا در آستانه فاطمیه آشوب هایی را به پا می کنند. این جای سوال ندارد؟ آیا جای تامل ندارد؟ آیا جای دقت ندارد؟ مگر در فاطمیه چه خصوصیتی هست؟ بانویی که چهارده قرن پیش مظلومانه از دنیا رفت مخفیانه غسل داده شد. مخفیانه کفن شد. مخفیانه دفن شد و تا به امروز کسی از قبر او هم خبر ندارد. در وجود او چه اکسیری هست که عده ای دقیقا مصادف با فاطمیه تمام ارکان وجودشان خوف و خطر و وحشت و هراس می شود؟ این اکسیر چیست؟ چه خصوصیتی در فاطمه ی زهرا هست؟ که با دست پاچگی حتی به قیمت شنیع ترین توهین به آل الله به دنبال این هستند که اذهان مردم را فاصله بدهند و با بی شرمی تمام هم همین نادان بیانیه بدهد که چون برای ایام فاطمیه بنر می زنند من این حرف ها را زدم. ما برای فاطمه ی زهرا سلام الله علیها عزاداری می کنیم. واضح تر بگویم که ما برای مادر شهیدمان گریه خواهیم کرد. عزاداری خواهیم کرد. تا کور شود هرآنکه نتواند دید.

(تکبیر نمازگزاران)

طرح این مسائل در آستانه فاطمیه هم بشارت هست هم پیام هشدار…

طرح این مسائل در آستانه فاطمیه هم بشارت هست هم پیام هشدار. بشارت به اینکه صدای مظلومیت حضرت زهرا سلام الله علیها بیش از پیش شنیده می شود. امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که گفتمان امامین انقلاب و گفتمان انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی دنیا را در نوردیده است.هیچ جای دنیا صدای انقلاب اسلامی بیگانه نیست و این است که خط نفاق عبری و عربی را چنان عصبانی کرده که از این تفاله ها استفاده می کنند تا بتوانند به این گفتمان ضربه بزنند. قرآن به اینها جواب داد محکم هم جواب داد قرآن با صدای بلند چهارده قرن پیش به امثال این جاهل به امثال انسان های فریب خورده و به اربابان آنها پیام داد: “یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ” مى‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند. که حسین نور خداست فاطمه نور خداست و خدا نور خودش را به نقطه ی کمال خواهد رساند و این را شما خواهید دید و در این معنا شک نکنید. وعده ی خداست.

دست سرویس های جاسوسی در کار است…

اینکه دست پاچه می شوند اینکه به دنبال این هستند که نفاق و تفرقه ایجاد بکنند این یک حرف عادی نیست این یک مسئله کوچک نیست این نه ربطی به خلافت خلیفه دوم دارد و نه ربطی به ازدواج امام حسین علیه السلام دارد و نه ربطی به موضوع شیعه وسنی دارد این فقط و فقط کار یک تشکیلات است. آن هم سرویس جاسوسی آن طرف آب ها که عده ای فریب خورده را به دنبال خودشان می کشانند تا به اهداف کثیفشان برسند.(تکبیر نمازگزاران)

کوتاهی کردیم…

بنده اینجا در نمازجمعه قویا مطالبه می کنم. خواهش می کنم. دستگاه های امنیتی که حتما در جمع ما هم حضور دارند این را به سلسله مراتبشان اعلام کنند. ما شک نداریم که امثال این نادان دست نشانده های سرویس جاسوسی اسرائیل هستند. مامورند تا خون برادر را توسط برادر بریزند. باید این دست نشاندگی به ملت ایران اعلام بشود. بدون کوچک ترین مجامله ای. اگر کسانی که سالهای سال دمشان به دم عربستان وصل بوده اینها رسوا می شدند امروز یک مردک دیوانه جرائت نمی کرد چنین خزعبلاتی را به زبان بیاورد. ما کوتاهی کردیم.

دست های پس پرده بایستی کشف شود…

آن کسانی که خودشان را وصل کردند به دلارهای کثیف نفتی عربستان و امثال عربستان امروز پس پرده این حرف ها عروسک گردانی می کنند و بالا دست آنها هم جریان عبری عربی دارد صحنه گردانی می کند. مگر آن جوانک خام کثیف نگفت ما جنگ را به داخل ایران می کشانیم؟ فکر کرده اید با توپ و تانک می خواهد این کار را کند؟ نه. با یک نادان بی سواد بی عقل این کار را می کند. ما دست های جنایتکارانی که یک روزی دانشمندان هسته ای ما را به خاک و خون کشیدند پشت این قصه می بینیم آنها هم ببینند کشف کنند وظیفشان هست که کشف کنند و باید هم این کار را کنند.

درخواستی از نهادهای امنیتی…

من خواهش می کنم سربازان گمنام خوب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و  پاسداران گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف الان صحنه صحنه ی شماست. پشت پرده این برخوردهای بد را شما پیدا کنید. چرا باید قبل از فاطمیه در هر سال ما باید چنین قضایایی داشته باشیم؟ (تکبیر نمازگزاران)

خواسته اول ما در این موضوع این است: نیروهای امنیتی ما، وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و نهادهای مسئول می دانیم که بر قصه سوار هستند و حساس هستند و دقت دارند و پیگیر هستند. به آنها عرض می کنیم که شما این مسئله را با این نگاه دنبال کنید که پشت این بی حرمتی ها قطعا آن کسانی هستند که به دنبال جنگ داخلی در این هستند. آن کسانی هستند که روزی شهید فخری زاده را به خاک و خون کشیدند. آنها را رسوا کنید. آنها را پیدا کنید و آنها را به مردم معرفی کنید.

خواسته دوم ما هم این است که طبق قانون جزای اسلامی اگر کسی به اهل بیت علیهم السلام اهانت کند او مجرم است و ما چیزی بیشتر از قانون نمی خواهیم. ما خواستار محاکمه قوی و به هنگام و محکم این هتاک هستیم. ما خواستار محاکمه همه کسانی هستیم که در بزنگاه های تاریخ اهل بیت علیهم السلام را مورد اهانت قرار می دهند آن هم در این مملکت. باید اینها محاکمه شوند.(تکبیر نمازگزاران)

به خدا اگر همه عالم دشمن علی علیه السلام شود نور علی علیه السلام به قدر ذره ای کم نخواهد شد

آنچه که ما عرض می کنیم همانی است که حبیب ما و عزیز ما نور چشم ما ذریه فاطمه سلام الله علیها چند روز پیش از زبان عمه بزرگوارش زینب کبری سلام الله علیها در مجلس یزید که خطاب به آن سفاک فرمود ما هم همان را می گوییم. هم به سرویس های جاسوسی که پشت این قضایا مخفی شدند و هم به عروسک گردانان داخلی که به زودی دست آنان برای این مردم بر ملا خواهد شد و هم به فریب خوردگانی که به جیفه دنیا اهل بیت پیغمبر را فروختند ما هم همان حرف را می زنیم که فرمود:” کد کیدک، اسع سعیک، والله لا تمحو ذکرنا” به خدا اگر همه عالم دشمن علی علیه السلام شود نور علی علیه السلام به قدر ذره ای کم نخواهد شد و نشده و نمی شود. علی ولی خداست. مگر می شود با علی و اولاد علی در افتاد؟

سخنی با جوانان عزیز اهل سنت

سخنی دارم با جوانان عزیز اهل سنت، برادران و خواهران ، ما شما را مثل جانمان دوست می داریم و حقیقتا شما را از خودمان می دانیم و شما را پاره تن اسلام می دانیم. بیایید تاریخ اهل بیت علیهم السلام را از منابع اصلی و اصیل و نه با منابعی که با گزینش های منفعت طلبانه برای شما تهیه شده است. مطالعه کنید. راه نجات حسین علیه السلام است. هم برای جوان شیعه و هم برای جوان سنی در این دوران پر تلاطم مزاحمت های فرهنگی دشمنان اهل بیت علیهم السلام و دشمنان اسلام راه نجات حسین علیه السلام است.

بنده از جوانان عزیز اهل سنت می خواهم دین را آنگونه که هست بشناسند و مطالعه کنند و منابع شیعه و منابع اهل سنت را بخوانند. همه را خوب ببینند. هم جوانان شیعه و هم جوانان اهل سنت. امروز آنهایی که به دنبال مخفی کردن ، روتوش و سانسور و تحریف تاریخ هستند فهمیدند که کار از دستشان خارج می شود. اسلام خواهی شرق و غرب عالم را گرفته است. امروز جوانان بسیاری از مذاهب مختلف با شور و شوق و شعف به سمت مکتب اهل بیت علیهم السلام حرکت کرده اند و حرکت می کنند. اگر آنان عصبانی هستند از این حرکت است.از این مطالعه است. از این مطالبه است. از این روح جست و جوگر جوانان است. جوانان دست از روح جست و جوگرتان بر ندارید. به این عرصه بیایید و مطالعه کنید و دقت کنید. هم از علمای شیعه و هم از علمای اهل سنت سوال کنید و جواب قانع کننده بخواهید. که وقتی وارد قبر شوید از شما جواب قانع کننده خواهند خواست.

حرف آخر خطاب به بی بی عالم صدیقه طاهره سلام الله علیها

واما حرف آخرم خطاب به بی بی عالم صدیقه طاهره سلام الله علیها است. بی بی جان ! ما از شما عذرخواهی می کنیم که در کشورتان و در مملکتتان و در آب و خاکتان یک کسی پیدا شده است و به فرزند عزیزتان اهانت کرده است. ما شرمنده و خجالت زده هستیم. ما سرافکنده هستیم و سرمان پایین است و حرفی برای گفتن نداریم. ما تا زنده هستیم از شما خجالت می کشیم. آن روز که در مدینه تنها شدید کسی نبود که یاریتان کند. آن روز که دختر عزیزتان در کربلا اسیر شد کسی نبود که یاری کند. بی بی جان ما شرمنده هستیم. ما در برابر عظمت شما ، در برابر لطف و مظلومیت شما حرفی برای گفتن نداریم.ای پدر و مادر ما فدای یک تار موی حسین علیه السلام . ای همه هستی ما فدای یک تار موی حسین علیه السلام است. مباد که از ما دلخور و دلگیر شوی. امروز شما بهتر از هر کسی می دانید که روز اقتدا به امیرالمومنین علیه السلام است. ما منتظر صبح هستیم. بی بی جان به گل پسرت حسین علیه السلام قسمت می دهیم به آن آقایی که رگ های بریده اش خواهرش را در گودال قتله گاه صدا زد. از ما دلگیر نباش. از ما دلخور نباش و رویت را از ما بر مگردان.خدایا به حق و نام و عشق و اشک فاطمه زهرا سلام الله علیها و به شب نخوابی های این ایام او ما را در برابر بی بی و در محضر بی بی سربلند بفرما.

در فاطمیه آرامش جلسات باید حفظ شود تا دشمن به آنچه که می خواهد نرسد

حرف آخر تشکری است از همه کسانی که بعد از این هتاکی با جدیت ورود کردند. قوه قضاییه ونیروهای امنیتی. اخباری که به ما رسیده است الحمدالله خیلی خوب ورود کردند و موضوع را دارند مدیریت می کنند. خواهشی که دارم این است که در فاطمیه آرامش جلسات باید حفظ شود تا دشمن به آنچه که می خواهد نرسد. نقشه دشمن را با هوشیاری ،با دقت ، با روح اخوت و برادری نقش بر آب کنید.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.