امام رضوان الله علیه با یارانش نقشه ایدئولوژیک جهان را تغییر دادند و امروز دنیا تحت تاثیر اسلام انقلابی است. اسلام انقلابی هم ثمر خون امثال شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حاج قاسم میرحسینی است

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل:مراسم گرامیداشت سالگرد سردار شهید حاج قاسم میرحسینی با حضور حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل، سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و دکتر مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان در مصلی المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف برگزار شد.


در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل بیان نمودند:
سال ۱۳۴۲ رئیس وقت ساواک تهران به امام رضوان الله علیه عرض می کند که سپاهیان و لشکریان شما کجا هستند؟ حضرت امام رضوان الله علیه پاسخ می دهند که در گهواره هستند و بعضی های آنان هم در کوچه ها در حال بازی هستند. آن زمان حاج قاسم سلیمانی پنج ساله بود و حاج قاسم میرحسینی در گهواره بود.امام رضوان الله علیه با یارانش نقشه ایدئولوژیک جهان را تغییر دادند.


ماقبل از انقلاب اسلامی با مسیحیت منفعت طلب و یهودیت راهبر و اسلام منفعل مواجه بودیم لذا دنیای ایدئولوژیک اینگونه تقسیم شده بود اما بعد از انقلاب اسلامی نقشه ایدئولوژیک جهان به نفع اسلام انقلابی تغییر کرد واین یک رستاخیز بزرگ در تاریخ بشریت است که هنوز که هنوز است این رستاخیز درست تبیین نشده است. امثال شهید حاج قاسم میرحسینی و برادر عزیزش و شهدای دفاع مقدس و بعد شهدای عزیز دفاع از حرم نقشه ایدئولوژیک جهان را به نفع اسلام انقلابی تغییر دادند و امروز دنیا تحت تاثیر اسلام انقلابی است.


آن اسلام منفعل و اسلام رهرو و تابع نظام فکری یهود روز به روز به زاویه انزوا کشیده شده است. آن یهود راهبر و یهود قائم به یهود خائف و در زاویه تبدیل شده است و آن مسیحیت منفعت طلب امروز به فکر جایگزینی ارباب خودش است و این نکته بسیار مهمی است که آینده و عصر ما عصر انقلابی و عصر اسلام انقلابی است و اسلام انقلابی هم ثمر خون امثال شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حاج قاسم میرحسینی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.