امروز الهام بخش ترین حرکت در جهان و عالم انقلاب اسلامی است./امروز وظیفه داریم در حوزه کاری خودمان آنچه را که انقلاب اسلامی به ما داده است تبیین کنیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل:به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی جناب آقای ارجمندی معاونت استاندار و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل با همراهی جمعی از شورای اداری با حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل دیدار نمودند.

در این دیدار حاج آقا عزیزی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی تصریح نمودند: امروزه در عمق یک جنگ ترکیبی نابرابر قرار داریم. این جنگ ترکیبی در فرماندهی و اتاق فکرش مهم ترین ابزاری را که استفاده می کند ابزار رسانه و کنترل ذهن است. امروز دشمن به فکر این است که بتواند نرم افزار ذهن انسان را هک کند و ذهن او را بر اساس داده هایی که خودش می دهد مدیریت کند. این حرکت را دشمن با انقلاب اسلامی آغاز کرده است و یک جنگ بسیار سنگینی را علیه ما تحمیل کرده است.از طرفی رسانه های پروپاگاندای غربی و از طرفی اینترنت و به زودی هم فراینترنت و واقعیت مجازی و از سمتی هم ندادنم کاری های داخل و ترک فعل ها و بدکارکردن ها و امثال اینها ما را در یک فضای اینچنینی قرار داده است.

رهبر معظم انقلاب به عنوان فرمانده میدان حکمی صادر کردند و حکم فرمودند به “جهاد تبیین” و امروز جهاد تبیین بر همه ما واجب است. قرآن کریم در آیه ۱۸۷ از سوره مبارکه آل عمران می فرماید:” وَإِذْ أَخَذَ اللَّهُ مِیثَاقَ الَّذِینَ أُوتُوا الْکِتَابَ لَتُبَیِّنُنَّهُ لِلنَّاسِ” خدای متعال از کسانی که به آنان کتاب داده است میثاق گرفته است. مصداق اول آیه سلسله جلیله انبیاء هستند.

در قله این کتب الهی قرآن کریم است. قرآن که یک جنبه از حقیقتش آن جنبه حاکمیتی در جامعه اسلامی است امروز در دستان ما است. یعنی نسخه حاکمیتی حکومت در جامعه بشری و انسانی و اسلامی در دست ما است . خدا این را به ما داده است و میثاق گرفته است. خداوند دو وظیفه برای ما تعیین کرده است یک اینکه وظیفه داریم این کتاب را تبیین کنیم. دو اینکه کتمان و مخفی نکنیم.

امروزه برای جوانان ما نسخه هایی پیچیده می شود تا ذهن آنان را درگیر مسائلی کنند تا با اهداف انقلاب فاصله بگیرد. میدان جنگ ذهن جوانان است. در جنگ میدانی کسی می تواند غلبه پیدا کند که در جنگ ذهنی بتواند غالب شود و امروز دشمن از ابزار متعددی برای جنگ ذهنی استفاده می کند.

می بایست ما این را باور کنیم که در یک جنگ هستیم و ذهن ها را آماده کنیم و تببین کنیم. مباحث و اتفاقاتی که در انقلاب افتاده است و نعمت هایی که در این انقلاب هست را بیان کنیم. دشمن کاملا از جهتی خلع سلاح شده است به دلیل اینکه خود او هم در این جریان اطلاعات جاهایی دارد که نمی تواند مخفی کند.

ما امروز وظیفه داریم در حوزه کاری خودمان آنچه را که انقلاب اسلامی به ما داده است تبیین کنیم. به نظرم بزرگترین لطفی که انقلاب اسلامی به ما کرد این بود که یک آرزوی چند هزار ساله بشر را تبدیل به خاطره می کند. اگر زاویه برخی از دولتها در این چهل و سه سال نبود شاید امروز ظهوری را که همه آرزویش را می کشیم برای ما خاطره بود. بنده یقین دارم اگر ما به تکلیفمان در تبیین عمل کنیم به زودی آن نسلی خواهیم بود که آرزوی انبیاء و اولیاء در طول هزاران سال برآورده می کنیم.

ما کشوری هستیم که در کشور ما و در سفارت یک کشور بیگانه سه رئیس جمهور برای اتمام جنگ جهانی جمع شدند و شاه مملکت درخواست کرد که برود و عکس یادگاری بیاندازد نه اینکه در جلسه باشد. نگهبان دم درب سفارت اعلام کرد که اجازه داده نمی شود. امروز کجا هستیم؟ امروز داعیه داری ابرقدرتی جهان را داریم. امروز الهام بخش ترین حرکت در جهان و عالم انقلاب اسلامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.