مسئولان می بایست برای عملی کردن شعار سال از نخبگان و دانشگاهیان استفاده کنند

نمازجمعه ۵ فروردین ۱۴٠۱ به امامت حجت الاسلام والمسلمین وحیدی راد امام جمعه موقت شهرستان زابل برگزار شد.

خطبه اول:

حاج آقا وحیدی راد پس از توصیه و سفارش به رعایت تقوا و حدود الهی با قرائت آیاتی از قرآن کریم به تفسیر نمونه هایی از رستاخیز در دنیا پرداختند.

خطبه دوم:

حاج آقا وحیدی راد پس از توصیه و سفارش به رعایت تقوا و حدود الهی بیان نمودند:

سال جدید را که توسط رهبر معظم انقلاب، سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری شده است را محضرتان تبریک عرض می کنم. امیدوارم سالی همراه با موفقیت و سرافرازی داشته باشید. حضرت آقا با توجه به مشکلاتی که کشور دارد نامی را برای هر سال انتخاب می کنند تا مسئولان در جهت حل آن مشکلات تلاش کنند.

مسئولان می بایست برای عملی کردن شعار سال از نخبگان و دانشگاهیان استفاده کنند. صدور مجوزها و واگذاری تسهیلات برای شرکت ها و موسسات تولیدی دانش بنیان در اولویت دستگاه ها باشد. بایستی با قاچاق کالا به عنوان سم مهلک برای تولید داخلی برخورد قاطع شود و واردات تمامی کالاهایی که امکان تولید در داخل کشور می باشد ممنوع شود و در ضمن کیفیت کالای داخلی نیز افزایش پیدا کند و نظارت قیمت ها نیز بالا برود تا امکان سواستفاده سودجویان نباشد.

دوازدهم فروردین روز استقرار جمهوری اسلامی و عید ملت ایران، جزو ایام الله و شعائر الهی است و جا دارد که این روز را جشن بگیریم. اگر امروز در دنیا حرف برای گفتن داریم و اگر امروزه دشمنان و آمریکایی ها اقرار می کنند که کم آورده ایم از برکت جمهوری اسلامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.