بهداشت و درمان قوی در امیدبخشیدن به جامعه موثر است.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل:رئیس و مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی زابل با همراهی جمعی از همکاران به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام سال جدید با حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار حاج آقا عزیزی حوزه بهداشت و درمان را از یک جهت پیشانی و آبروی یک منطقه و شهر دانستند و افزودند: اگر فضای بهداشت و درمان قوی و خوبی باشد طبعا در امیدبخشیدن به جامعه موثر است. لذا آنچه مهم است این نکته است که رضایت مردم باید برای ما اصل و اساس باشد. از زحماتی که کادر درمان می کشند تشکر می کنم و می بایست زحمات و خدمات برای آگاهی همه خوب روایت شود. هر خدمتی که انجام شود موجبات رضای الهی را فراهم می کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زابل در راستای ایجاد نشاط و شادابی پیشنهاد دادند: در فضای بهداشت و درمان نسبت به فضای سبز و زیباسازی محیط بیمارستان ها و همچنین مطب پزشکان همت و تلاش بیشتری صورت بگیرد.

امام جمعه شهرستان زابل به راه اندازی پویشی در بین متخصصین کل کشور برای حضور در منطقه توصیه کردند و بیان نمودند: در بین متخصصین کل کشور پویشی ایجاد کنیم تا برای ارتقای شاخص های این منطقه رفت و آمد داشته باشند. اگر چرخه درمان در منطقه کامل باشد که کسی مجبور نباشد به شهرهای دیگر سفر کند با توجه به وضعیت معیشتی مردم بسیار خوب است و باعث امید و مانایی مردم در منطقه می شود.

حاج آقا عزیزی به موضوع توریسم درمانی که چندین بار در خطبه های نمازجمعه بیان شده اشاره کردند و گفتند: با توجه به وضعیت نامطلوب آنطرف مرز راهکاری پیدا شود تا بتوانیم ارائه خدمات بهداشتی و درمانی برای آنطرف مرز داشته باشیم. تا منطقه از مزیت های اقتصادی این موضوع بهره مند شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.