امروز روزی است که تا می توانیم باید در سیستان تولید امید کنیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل: سردار شهرکی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی و سرهنگ سنچولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زابل با همراهی همکاران به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام سال جدید با حجت الاسلام و المسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار حاج آقا عزیزی ضمن تقدیر از مجاهدت های مجموعه سپاه پاسداران بیان نمودند: چشم امید نایب امام زمان علیه السلام به سپاه است. عقیده بنده این است که تشکیل سپاه پاسداران الهام ربانی بوده است. روز به روز این شجره طیبه قدرتمندتر و آبرومندتر و عزیزتر می شود. در عرصه های مختلف از ساخت مسجد در حاشیه شهر زابل گرفته تا شرکت در نمایشگاه های بزرگ سلاح و تا ساقط کردن چشم آمریکایی ها در عین الاسد، سپاهی که اقتدارش دنیا را می لرزاند در عرصه های سازندگی و مردمیاری و مدرسه سازی و مسجد سازی ورود می کند. باید قدر سپاه را دانست.

امام جمعه شهرستان زابل به تولید امید در سیستان تاکید کردند و افزودند: امروز روزی است که تا می توانیم باید در سیستان تولید امید کنیم اتفاقا سپاه پاسداران می تواند در تولید امید نقش داشته باشد. چقدر خوب است که سپاه تورهایی را برگزار کند و اقشار مختلف مردم بروند و از نزدیک عملیات انتقال آب که توسط سپاه انجام می شود و یا نیروگاه بادی میل نادر و دیگر خدمات در منطقه را ببینند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.