نسخه نجات بخش فلسطین فقط مقاومت است ولاغیر

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل خطبه های نمازجمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ به امامت حجت الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی امام جمعه شهرستان زابل به شرح ذیل است:

خطبه اول:

حاج آقا عزیزی پس از توصیه و سفارش به رعایت تقوا و حدود الهی بیان نمودند:

استغفار درهای رحمت الهی را به روی ما باز خواهد کرد. در واپسین های باقی مانده ماه مبارک رمضان قدر این لحظات عزیز را بدانیم.

ماه مبارک رمضان در حال اتمام است و تا برچیده شدن این سفره مبارک دو سحر فاصله داریم. قبل از آنی که درها بسته شود اگر تا به امروز فکری به حال خودمان نکردیم فکری کنیم. معلوم نیست که سال آینده ماه مبارک رمضان باشیم و معلوم نیست که ماه مبارک رمضان سال آینده توفیق روزه داشته باشیم. در این واپسین های باقی مانده عزیزانم را به استغفار توصیه می کنم که استغفار درهای رحمت الهی را به روی ما باز خواهد کرد.

دو سحر و سه افطار دیگر دارید. در این فرصت ها تلاش شود در لحظات افطار حتما برادران و خواهران مومن خویش را دعا کنید. استدعا دارم برای تشنگی دشت سیستان در این فرصت باقی مانده دعا کنید. دعای دلهای شکسته کشاورزی که هیچ نکاشت و هیچ برداشتی نکرد نزد خدا عزیز است. در این فرصت آنهایی که محاسن سفید دارند محاسن شان را واسطه قرار دهند و آنهایی که بچه معصوم شیرخوار دارند بچه را واسطه قرار دهند و از خدای متعال طلب نزول رحمت کنند. این ایام باقی مانده ثانیه به ثانیه اش برای ما عین رحمت الهی است. قدرش را بدانیم.

امیرالمومنین امام علی علیه السلام فرمودند: فرصت ها مثل ابر بهار از دست می روند. به خدا چشم به هم بزنیم ماه رمضان خاطره شده است. برای ظهور وجود قدسی ولی الله الاعظم ارواحناه فداه دعا کنیم و از خدا بخواهید که به ما رحم کند و نظر لطف حضرت حق شامل حال ما شود و عزیز فاطمه سلام الله علیها قدم به چشم و دیده ما بگذارد.

در این ایام و لیالی تاثیر دعا را نباید فراموش کرد. در افطارها و سحرها نیت کنیم که تا دعا و استغفار نکردیم لب به غذا باز نکنیم. ما بی پناه هستیم و آماده برای ظهور هستیم. خدایا هم به ما آمادگی کامل کرامت کن و هم پناه ما را برای ما برسان. دعا کنید خدا بر عزت امت اسلامی بیافزاید. دعا کنید سایه پر مهر ولی عزیزمان نورچشم مان ذریه حضرت زهرا سلام الله علیها امام عزیز امت مان حکیم و مرد بزرگ عارفی که قدرش امروزه در جهان ما مجهول است و دنیا تا فهم جایگاه رفیع او فاصله دارد. حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای روحی فداه. دعا کنیم که سایه ایشان مستدام باشد. دعا کنید خداوند بر اقتدار ایشان که اقتدار اسلام و قرآن و اهل بیت علیهم السلام است بیافزاید.

خطبه دوم:

حاج آقا عزیزی پس از توصیه و سفارش به رعایت تقوا و حدود الهی بیان نمودند:

روزی صهیونیست ها شعار می دادند که حدود ما از نیل تا فرات است. امروز در بخشی از سرزمین فلسطین دور خودشان دیوار می کشند.

روزی صهیونیست ها شعار می دادند که حدود ما از نیل تا فرات است. امروز در بخشی از سرزمین فلسطین دور خودشان دیوار می کشند. یک روزی صهیونیست ها چند کشور مسلمان را در شش روز هزیمت کردند. امروز گردان های عزالدین قسام، حماس، جهاد اسلامی در غزه محاصره شده هر نقطه از اسرائیل را که اراده کند هدف موشک های خودش قرار می دهد. دیروز اسرائیلی ها با همه توان داعش را ساختند و قبل از آن هم وهابیت خبیث را وارد میدان دو قطبی سازی شیعه و سنی کردند و امروز هژمونی آنها در حال فروپاشی است. دیروز ما در محاصره استکبار جهانی بودیم و امروز در آن منطقه استکبار در محاصره ما است. امروز حزب الله سرفراز ما صاحب موشک های دقیق نقطه زن بالستیک شده است و هر لحظه ای که اراده کند هر نقطه از اسرائیل را می تواند به راحتی منهدم کند. دیروز غلبه بر اسرائیل به خواب هم دیده نمی شد امروز اسرائیلی ها به فکر خرید زمین در شمال دریاچه ویکتوریا آفریقا و در مرزهای آرژانتین و شیلی هستند که اگر از فلسطین رانده شدند اقلا جایی برای زندگی داشته باشند. و این تفاوت و اتفاق کمی نیست.

پرچم عاشورا پرچم حرکت به سمت تعالی به قیمت سعادت است.

این اتفاق چگونه رقم خورد؟ و چطور ما امروز در یک نقطه ای قرار گرفتیم که از جهات مختلف اسرائیل را در محاصره کامل قرار دادیم؟ آغاز ماجرا با ظهور یک پیرمرد سید عالم فقیه بود که آمد پرچمی را که روز عاشورا یزیدیان به زعم خودشان آن پرچم را به زمین زدند بلند کرد. پرچم عاشورا پرچم و فلسفه مقاومت است. پیشینه مقاومت و پسینه مقاومت هم هست. پرچم عاشورا پرچم حرکت به سمت تعالی به قیمت سعادت است. این پرچم از این مملکت به اهتزاز در آمد و مانند یک شیشه عطر عطرش پخش شد. امروز جهان اسلام مشحون از این عطر مبارک است.

رهبری داهیانه امامین انقلاب با اندیشه پاک بر اساس نظریه مقاومت ما را به این جایگاه رفیع رسانده است.

رهبری داهیانه امام خمینی رحمه الله و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و پیروی عالمانه و با بصیرت مردم از این دو نور نیر و اندیشه پاک، وحدت البته بر محور مقاومت و بر اساس نظریه مقاومت و نه بر اساس نظریه انفعال امروز ما را به اینجا رسانده است. امروز اسلام بر اساس نظریه مقاومت در حال تبدیل به امت واحده است. امت می تواند بر اساس انفعال امت واحده باشد اما آن امت، امت واحده ای که در برابر دشمن و پیاده نظام دشمن عقب نشینی کند و خودباختگی داشته باشد آن امت واحده اسلامی نیست امت خودساخته و خودفروخته ای مانند بنی اسرائیل است که مدام مذبذب بین حق و باطل بودند و بر اساس منافع شان امت را واحد می خواستند.

فلسفه مقاومت، امت واحد را بر اساس نظریه مقاومت آنهم مقاومت فعال، قوی، مقتدر و از روی بصیرت و پیروی از رهبر می خواهد.

فلسفه مقاومت، امت واحد را بر اساس نظریه مقاومت آنهم مقاومت فعال، قوی، مقتدر و از روی بصیرت و پیروی از رهبر می خواهد. برادران و خواهران عزیز شک نکنید صهیونیزم جهانی در تبدیل شدن به یک خاطره تلخ در زباله دان تاریخ است. کسانی که در صبرا و شتیلا مردم را به خاک و خون کشیدند راهی برای گریز ندارند. کسانی که بچه های غزه را راحت کشتند امروز در پشت دیوار های سهمگین بتونی هم امنیت ندارند.

نسخه نجات بخش فلسطین فقط مقاومت است ولاغیر…

 قدر این وحدت را بدانید. قدر جبهه مقاومت را بدانید. نسخه نجات بخش فلسطین فقط مقاومت است ولاغیر… هیچ نسخه دیگری هرگز جواب نخواهد داد و امکان ندارد. اگر دیپلماسی و مذاکره و اگر سازش جوابگو بود تا به حال می باید جواب می داد. امروز غربال بزرگ امت به وجود آمده است. دو نگاه یکی سازی و یکی مقاومت و خط های آنها دارد از هم جدا می شود. کسانی که به دنبال سازش هستند روز به روز منفورتر می شوند و کسانی که به دنبال مقاومت فعال هستند روز به روز عزتمندتر خواهند شد. و ان شاءالله به زودی زود در تمام شهرهای این کشور عزیز جشن نابودی رژیم منحوس و جعلی اسرائیل را خواهیم گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.