درسی که معلم می دهد تاثیرش در همه عالم امکان محسوس است و دیده می شود. خواهش بنده است که معلمین عزیز به شکل جدی به جهاد تبیین بپردازند.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل:به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم مدیر اداره آموزش و پرورش زابل با همراهی جمعی از همکاران با حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل دیدار نمودند.

در این دیدار حاج آقا عزیزی ضمن گرامیداشت هفته مقام معلم تصریح نمود: در جنگ ترکیبی که استکبار بر علیه نظام راه انداخته است نقش فرهنگیان خیلی مهم است. هم جامعه دانش آموزی و هم خانواده های آنان به نوعی تحت تاثیر آموزش و پرورش هستند. وظیفه آموزش و پرورش تربیت نسل است و در تربیت نسل البته توازن خیلی مهم است. تدریج و تدرج مهم است. چون بروندادهای رفتاری یک دانش آموزش بعد از مدتی تبدیل به فرهنگ می شود و فرهنگی که حاصل بروندادهای دانش آموزان است می تواند جامعه را به سعادت کامل و یا به انحطاط کامل برساند به این جهت که دانش آموزان امروز پدران و مادران، عالمان و تجار و کسبه و مدیران فردا هستند. بنابراین درسی که معلم می دهد تاثیرش در همه عالم امکان محسوس است و دیده می شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زابل اظهار داشت:کار تربیتی همواره دشوار است و هر کسی تنه به کار تربیتی نمی زند. به این جهت که هر چقدر هم که خوب باشید باز هم بدهکار هستید. تربیت نسل چون نگاه به آینده دارد باید غایت مدار باشد. این نشان می دهد که باید دانش آموزان را آینده نگر بار بیاوریم به نحوی که در یک آینده روشن زندگی کنند. معلم وظیفه بزرگی دارد و آن هم وظیفه تبیین است. تبیین دستاورهای نظام اسلامی و آنچه که واقعا حق و منطق و درست است و باید اتفاق بیافتد بر عهده این قشر است. خواهش بنده است که معلمین عزیز به شکل جدی به جهاد تبیین بپردازند.

وی در پایان تاکید کرد:امیدوارم دغدغه هایی که معلمان عزیز در رابطه با طرح رتبه بندی دارند ان شاءالله مرتفع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.