بازدید و عرض خداقوت امام جمعه معزز شهرستان زابل به گروه جهادی پزشکان صلح و دوستی

بازدید و عرض خداقوت امام جمعه معزز شهرستان زابل به گروه جهادی پزشکان صلح و دوستی

روابط عمومی دفتر امام جمعه زابل : امام جمعه معزز شهرستان زابل با حضور در بیمارستان هامون(تامین اجتماعی) زابل از روند رسیدگی بیماران منطقه سیستان توسط پزشکان جهادگر بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه زابل این گروه جهادی با انجام خدمات پزشکی و درمانی پزشکان و متخصصان در بخشهای ؛ زنان و زایمان ، دندان پزشکی ،چشم پزشکی و به معاینه بیماران به صورت جهادی و رایگان بمدت ۴ روز در ایام ولایت و امامت و عید سعید غدیر خم در بیمارستان هامون(تامین اجتماعی) پرداخته اند .

بنا براین گزارش امام جمعه معزز در دیدار این مجاهدین سلامت ضمن عرض خداقوت و تشکر حضور این اعزه خواستار تداوم این حضور جهت مداوای مردم عزتمند و محروم منطقه شدند.
بنابر این گزارش همچنین پزشکان جهادی این گروه ضمن ابراز خرسندی استقرار در منطقه سیستان، خواستار حضور پزشکان در قالب دوره های کارورزی کوتاه مدت و بلند مدت با نگاه جهادی و انقلابی در این مناطق محروم شدند و امام جمعه معزز ضمن استقبال از این طرح قول مساعد دادند پیگیر حضور تیم های پزشکی جهادی و بحث کارورزی آنها خواهند بود.

در حاشیه این دیدار جمعی از مردم با بیان مطالبات منطقه بویژه تامین آب و ارائه خدمات بهتر مسولین و دستگاه های اجرایی، از امام جمعه معزز خواستار پیگیری تا حصول نتیجه شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.