اولین همایش بین المللی و پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای با حضور امام جمعه معزز

اولین همایش بین المللی و پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای  با حضور امام جمعه معزز

روابط عمومی دفتر امام جمعه زابل : وبینار اولین همایش بین المللی و پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای  ، در محل دفتر امام جمعه زابل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه زابل این وبینار با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عزیزی امام جمعه معزز زابل، دبیر علمی حجت الاسلام و المسلمین رضوی دوست و با حضور اساتید ارجمند با موضوع تاثیر دشمن شناسی برسرنوشت جهان اسلام در مکتب دفاعی امام خامنه ای ( مد ظله العالی) برگزار گردید.

بنا براین گزارش این وبینار با همکاری مراکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان های : سیستان و بلوچستان ، یزد ، کرمان ، بوشهر و هرمزگان برگزار گردید.

در این وبینار حجت الاسلام والمسلمین عزیزی بیان داشتند:یکی از ویژگی های بارز اندیشه ای مقام معظم رهبری موضوع دشمن شناسی ایشان است.

ایشان در ادامه بیان داشتند: اگر دشمن را درست نشناسیم نمی توانیم مسیر درست را تشخیص بدهیم زیرا دشمن و راهزن ها در مسیر درست کمین می کنند و در مسیری که غلط باشد راهزنی وجود ندارد.

همچنین ایشان در ادامه بیان داشتند : اندیشه امامین انقلاب در حوزه دشمن شناسی کاملا برگرفته از قرآن کریم است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر بیان داشتند: دشمن یک واقعیتی است که در حقیقت دین قد علم کرده است و از زمان پیامبران تا به امروز بوده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.