دیدار اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه زابل با امام جمعه زابل

🔹به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمهه زابل، در این نشست ابتدا جهانتیغ مسئول بسیج دانشگاه ملی زابل،ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های بسیج دانشجویی، از امام جمعه زابل بابت روشنگری ها و جهاد تبیین در موضوعات متعدد جامعه تقدیر و تشکر کردند.

🔻در ادامه امام جمعه زابل بیان داشتند:

🔸 بسیج بخشی از فرآیند ظهور است، بخش تعیین کننده از فرآیند ظهور است. ظهور چندین جنبه دارد؛ جنبه حقوقی، جنبه حقیقی، جنبه تدریجی ، جنبه دفعی دارد. جنبه تدریجی در حال اتفاق است .آن کسانی که ظهور را نزدیک می کنند شمایید نه کس دیگری.

🔸هرکجا می روید کارکرد و رد پای بسیج را می بینید و در جامعه پخش شده است.

🔸حضرت افا فرمودند: بسیجی بمانید، و یک مطلب دیگر بود که بسیجی یعنی امیرالمومنین ،بسیجی یعنی علی بودن،حضرت اقا فرمودند: بسیجی های این دوره کم از بچه ها دفاع مقدس ندارند.

🔸در رکاب اقا بودن مرد می خواهد، جیگر می خواهد ،مرد بودن اهم زن و مرد است آن صفت فتوت . الان ماندن پای انقلاب و حضرت اقا جیگر می خواهد.

🔸بسیج وقتی می آید در میدان، انگار جامعه را غسل می دهد. پاک می کند.

🔸این گوشت و تن در برابر قمه و چاقو هیچ نیست، ما چندین شهید بسیجی داریم از خیلی بسیجی ها چیزی نبود که این ها به غنیمت بگیرند. پشت این فلسفه است آنکه روی به روی ایستاده او هم پاره تن ماست دشمن ما نیست. سرش کلاه رفته، فریب خورده ما باید او را جذب کنیم. سختی کار اینجاست.

🔸جمعیت خودتان را زیاد کنید، کوتاه بیایید، داد بزنند چیزی نگویید، جذب کنید. ما به این بچه ها نگاهمان باید جور دیگر باشد، کافی است ما صبور باشیم، ما بردبار باشیم .

🔸فریب خوردگان را به عنوان دشمن نگاه نکنیم ما به عنوان یک عنصر مفید برای ظهور نگاه بکنیم .حاج قاسم از کسانی شهید درست کرد می دیدید شما باورتان نمی شد.

🔸یک حوادثی اتفاق می افتد تا عده ای بیایند پای کار. عده ای پاک شوند .بیایند پای کار. این کی از هنرهای حاج قاسم این بود. از این فرصت استفاده کنید جوان ها دل هایشان پاک و صاف زلال هست. امروز وظیفه ما این است.

🔸بسیج یعنی احساس قشنگ انها را حفظ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.