راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی رامشار سنگ بزرگی را از جلوی پای مردم بر می دارد

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل: سرپرست شرکت عمران شهر جدید رامشار به همراه جمعی از کارکنان شرکت با حجت الاسلام و المسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل بیان نمودند: آن چیزی که از روندهای اداری بیشتر کارساز است عبارت است از اخلاص، توکل به خدا و نیت پاک. کسی که در سیستان خدمت می کند و برای مردم عزیز سیستان خدمت می کند مصداق مجاهد فی سبیل الله است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زابل تصریح نمودند:ان شاءالله به زودی شاهد راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی باشیم،اگر منطقه ویژه اقتصادی راه بیافتد سنگ بزرگی از جلوی پای مردم برداشته می شود، آن چیزی که مهم است اینکه امیدی به این منطقه بیاید. مردم سیستان به شدت منتظر اخبار امید بخش هستند تا قلب آنها را شاد کند و این منطقه ویژه اقتصادی هم می تواند واقعا این اتفاق را بیاندازد، با راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی شغل ایجاد می شود، چه در نقطه صفر مرزی و چه در باراندازهایی که راه میافتد و بعد هم مقدمه ای برای راه اندازی منطقه آزاد خواهدشد.

ایشان در ادامه افزودند:خداوند سیستان را در این منطقه نگین قرار داده است، زمین ، خاک، باد و آب نمونه است، خداوند همه جور ملاطفت هایی با ما دارد اما یک جاهایی ما نیز باید تدبیرهایی کنیم. ۳۵ درصد اقتصاد افغانستان از سیستان عبور می کند یعنی گلوگاه اصلی اقتصاد افغانستان اینجاست و یکی از مهمترین نقاط اقتصادی می تواند باشد و سوال این است که چرا از این ظرفیت استفاده نمی شود؟ خیلی از الطاف الهی معلق به ماست، باید زمینه الطاف الهی را در درون خودمان ایجاد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.