مراقب هیپنوتیزم ذهنی رسانه های معاند باشیم

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل:به مناسبت ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، نشست بصیرت افزایی فرزندان ولایت به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با حضور حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل در سالن همایش سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مصلی المهدی (عج) برگزار شد.

در این نشست حاج آقا عزیزی ابتدا ضمن تسلیت ایام عزاداری فاطمیه بیان نمودند: می خواهید بدانید کسی دلش قشنگ است یا نه ، ببینید در معامله با اهل بیت سلام الله علیها چطور رفتار می کند، در غم و شادی اهل بیت سلام الله علیها چگونه است.

امام جمعه شهرستان زابل با گرامیداشت ایام الله نهم دیماه ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت تصریح نمودند: ۹دی اتفاق بزرگی بود که افتاد ،قبلش اتفاقاتی افتاد که منجربه وجود آمدن فتنه ای شد و غباری به وجود آمد و این غبار منتهی به یک روز خاص شد که روز ۹ دی بود و این روز مانند بارانی همه ی آن غبار را شست.

ایشان در ادامه افزودند: کارکرد خبر و رسانه در ایجاد فتنه ۸۸ بسیار مهم بود و با انتشار خبر تقلب و موج سواری روی این خبر آتش فتنه را گسترده تر کردند. یکی از کارهای جریان رسانه ای این است که هیپنوتیزم ذهنی ایجاد می کند لذا از هیپنوتیزم رسانه ای بپرهیزید که ذهنتان را مالک می شود و ذهن شما را در مشت خود می گیرد و زمانی که ذهن شما را در اختیار گرفت شک نکنید که اراده، زبان،تفکر و اندیشه شما را تسخیر خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.