مسئول جدید اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی شهرستان زابل معرفی شد.

روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل: آیین تکریم و معارفه رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی شهرستان زابل با حضور امام جمعه معزز شهرستان زابل،رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان ،مدیر آموزش و پرورش شهرستان زابل ،معاون فرمانداری شهرستان ،سرپرستان دفاتر نظارت شورای نگهبان حوزه سیستان و حمیدرضابزی عضو شورای شهرستان زابل در سالن کنفرانس سردار شهید قاسم سلیمانی مصلی المهدی (عجل الله) شهرستان زابل برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل به نقش موثر و جایگاه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی در اعتلای خودباوری و کشف و پرورش استعداد های علمی و فرهنگی و دینی و نقش آفرینی در صحنه های مختلف جامعه و انقلاب اشاره نمودند و تاکید کردند بیانیه گام دوم نقشه ی راه اتحادیه می باشد که برای تبیین و تحقق آن باید تلاش مضاعفی نمود.

و در ادامه فرمودند: مهم ترین وظیفه این است که این بچه ها را باور و به آنها اعتماد کنیم و روحیه ی نشاط و شور انقلابی جهادی را در آنها گسترش بدهیم.

بنابراین گزارش همچنین از زحمات و فعالیت های آقای پیری تقدیر آقای پیری تقدیر و آقای آغاز را به عنوان مسئول جدید اتحادیه منصوب گردیدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.