به دنبال درج روز سیستان در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی عزیزی امام‌جمعه زابل با صدور بیانیه‌ای از تمام کسانی که در تحقق این رویداد مهم نقش محوری داشته‌اند، تقدیر نمود.

بسم الله الرحمن الرحیم
آنروز که فرزند عزیز فاطمه زهراء سلام الله ندای «هل من ناصر ینصرنی» سر داد اراده الهی بر این تعلق گرفت که ندای مظلومانه سید الشهداء علیه السلام را در قلب تاریخ جاری سازد ، تا غیرتمندان و عزت خواهان و آزادگان عالم با گوش جان ، صدای عاشورائی فرزند رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم را شنیده و قدم در مسیر حیات بخش جهاد فی سبیل الله گذارده و با جان و دل ادامه دهنده خط سرخ عزت حسینی باشند .
شکی نیست که در سپهر شفق فام خون خواهان شهدای کربلا نجم ثاقب مردمان سیستان درخشیدن گرفت و مدال افتخار اولین خون خواهان ثار الله را بر سینه ستبر مردستان دار الولایه نشاند.
مردمانی که هرگز حاضر به لعن مولای متقیان نشده بودند و مهر تولای آنحضرت را بر جبین فخر و استقامت زده بودند . تنها چند ماه پس از عاشورای حسینی قیامی بی نظیر در خون خواهی شهدای والا مقام را در تاریخ نیلگون کلمه طیبه اسلام رقم زدند .
جا دارد ضمن عرض تبریک تصویب روز بیست و پنجم محرم بعنوان « یاد روز قیام مردم سیستان به خونخواهی شهدای کربلا » در شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور به ریاست رئیس جمهور عزیز و فرهیخته ، محضر مردمان نجیب و سلیم النفس دار الولایه سیستان، از سویدای قلب و صمیم دل از رئیس و اعضای مکرم آن شورای عالی تقدیر نموده ، و سپاس وافر خود را تقدیم همه کسانی نمایم که در این اتفاق میمون نقش آفرین بودند.‌
قطعا فرزندان خوانخواهان شهدای کربلا قدر دان این فخر عظمی بوده و در رکاب نایب عام امام زمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز روحی فداه تا صبح ظهور حجت بن الحسن ارواحنا لتراب مقدمه الفداء ثابت قدم و استوار در راه تعالی شکوهمند تمدن جهانی اسلام خواهند ماند. إن شاء الله.
سلام خدا بر اولین قیام کنندگان و خونخواهان سیستانی شهدای مظلوم کربلا .
والسلام علینا و علی عباد الله الصالحین.
مجتبی عزیزی زابل .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.