خلاصه خطبه های نماز جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲

با الهام از آیات ۱۵ و ۱۶ سوره فصلت و خطبه ۱۱۱ نهج البلاغه، توسط حاج آقای عزیزی امام جمعه زابل

🔰چقدر بین آن متکبر مغروری که گفت : « مَنْ أَشَدُّ مِنَّا قُوَّهً» تا امروز فاصله است ؟ و این فاصله از کجا پیدا شد؟
🔰« قالُوا مَنْ أَشَدُّ مِنَّا قُوَّهً أَ وَ لَمْ یَرَوْا أَنَّ اللهَ الَّذی خَلَقَهُمْ هُوَ أَشَدُّ مِنْهُمْ قُوَّهً » آیا نمی دانند که خدا قدرتش از آنها بیشتر است ؟ خدایی که قدرت خودش را در رگ های بچه های شیر خواره شهید قرار داده و بر ماشین جنگی صهیونیزم غلبه کرده است . هنر خدا این است .

🔰توئی که با تفختر می گویی من از همه قوی تر هستم ، تو در درون پیشرفته ترین ماشین جنگی جهان امنیت نداری .

🔰هیچ مستکبری در طول تاریخ در برابر قدرت لایزال الهی نتوانسته ( بایستد) و خداوند تحقیر کرده مستکبران را ، سنت خدا این است که خوارشان کند ،

🔰امروز حقیقتا امریکا نمی تواند از رژیم دفاع کند. متحیرند ، شما می خواستید حمله آنچنانی کنید و جمهوری اسلامی را فلج کنید؟ فعلا از پس حماس بیائید قطعا نوبت به جمهوری اسلامی نخواهد رسید چون نیستید که نوبت برسد.

🔰ما در دنیایی زندگی می کنیم که در این دنیا روزی آقایی نفس می کشید ، امیر المؤمنین علیه السلام. حضرت فرمودند که: حاضر نیستم ، بخاطر حکومت دنیا یک پوسته دانه جو را از دهان مورچه ای بیرون بکشم. می فرماید: دنیای شما با همه زیبائی هایش ، با همه ثروت هایش ، با همه جایگاهی که دارد به دل شکسته آن مورچه نمی ارزد. خدایا ما در دنیایی زندگی کردیم که یک آقایی در این وزن نفس کشیده، حالا در همین دنیا آدم هایی پیداشده اند که کشتن هزار کودک برای آنها خبر خوش هست .چه هستند اینها حیف حیوان که اسم حیوان روی اینها بگذاریم ، « بَل هُمْ أضَلّ »

🔰میدان نبرد چه خبر است؟ « فَأَرْسَلْنا عَلَیْهِمْ ریحاً صَرْصَراً فی أَیَّامٍ نَحِساتٍ لِنُذیقَهُمْ عَذابَ الْخِزْیِ فِی الْحَیاهِ الدُّنْیا » طوفان الأقصی را فرستادیم سراغ آنها تا در دنیا ذلیلشان کنیم. طوفان الأقصی عذاب خدا بود. آیه را دقت کنید قرآن چطور دارد امروز حرف میزند با ما « فَأَرْسَلْنا عَلَیْهِمْ ریحاً صَرْصَراً» یک طوفان سرد. در بدترین ایام آنها بر سرشان آوار کردیم .« لِنُذیقَهُمْ عَذابَ الْخِزْیِ » نمی فرماید طوفان فرستادیم جانشان را بگیریم ، می فرماید طوفان فرستادیم تا خوارشان کنیم ، تا ذلیلشان کنیم،

🔰کشور های متعدد اروپایی و غیر اروپایی چه خبر است ؟ چه کسانی هستند اینها که می آیند در خیابانها فریاد میزنند؟ قوم و خویش هستند ؟ نه والله . فلسطینی هستند ؟ نه والله . مسلمانند ؟ نه والله . این طوفان « صرصر » منجی خواهی عالم است . همه فهمیده اند دنیا به کدام سمت میرود.

🔰این یعنی خواری استکبار که در قلب اروپا یک نفر پرچم رژیم منحوث را روی دوشش می گیرد ، چهار نفر نیروی مسلح حفاظتش می کنند.

🔰حضرت آقا فرمودند : ما در پیچ تاریخی داریم طی می کنیم .آماده باشید رفقا ، لحظه شماری کنید ، روز ها را بشمارید . هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید . اول خبری که می گیرید ، بپرسید خجالت نکشید از همسر ، از بچه ، از پدر ، از مادر سوال کن ، خبری از آقا نشد ؟

🔰خدایا به اشک چشم این روز های مادران و پدران مظلوم غزه که جگر گوشه های خودشان را روی دست می گیرند . خدایا به اشک چشم کودکان این روز های غزه قسمت می دهیم مولای مارا صاحب ما را آقای ما را جگر گوشه فاطمه زهراء را به فریاد عالم برسان . خدایا باقی مانده غیبت را بر ما ببخش ، خدایا امر فرج تعجیل بفرما .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.