خلاصه خطبه های نماز جمعه ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۲

✅با الهام از آیات بینات :
۲۹ و ۳۰ اعراف – ۷و۸ انفال -۸۲ یونس – ۸۱ اسراء – ۲۸ فتح – ۱۸ انبیاء – ۴۹ سبأ- ۱۴ حشر – ۱۰ انفال .
🔰انبیاء که مردم را دعوت کردند نحوه برخورد مردم با دعوت انبیاء ، جبهه حق و باطل را تشکیل داد.

🔰قرآن کریم تاکید دارد که در تقابل فی ما بین « حق » و « باطل » این جبهه حق است که ظفر مند است و به پیروزی میرسد. این چیزی نیست جز وعده خدا امیر المؤمنین علیه السلام می فرمایند: « لِلْباطِلِ جَوْلَهٌ وَ لِلْحَقِّ دَوْلَهٌ.» « غرر ح ۷۳۱۷» باطل جولان دارد و حق دولت دارد . آنی که بقا دارد می ماند که حق است و آنی که از بین میرود باطل.

🔰پیروزی حق بر باطل یک پیروزی کاملا قاطعانه است. لذا قرآن کریم باطل را اینگونه رفتنی میداند . در سوره مبارکه« سبأ آیه ۴۹ » می فرماید: « قُلْ جاءَ الْحَقُّ وَ ما یُبْدِئُ الْباطِلُ وَ ما یُعِیدُ »

🔰جبهه حق با تسلط کامل غلبه خواهد کرد. « فَیَدْمَغُهُ» آن مرکز فرماندهی را نابود خواهد کرد. با اقتدار ، اینجا می فرماید جبهه حق بگونه ای پیروز می شود که « ما یُبْدِئُ » باطل نمی تواند آغاز گر تحول باشد. و نمیتواند ابتکار عمل را بدست بگیرد دوم می فرماید که: « وَ ما یُعِیدُ » نمی تواند برگردد خودش را باز سازی کند

🔰رژیم صهیونیستی یکی از قوی ترین و گسترده ترین شبکه جاسوسی دنیا را دارد، پیچیده ترین فناوری های رصد و پایش در اختیار رژیم است ، از قبیل ماهواره ، طول موج های مختلف رادیویی ، پهپاد ، دستگاه های بسیار حساس لرزه نگار ، دستگاه های بسیار پیشرفته تصویری که براساس مقیاس دمای حرارت بدن انسان تنظیم می شود. از آن طرف موانع متعدد مرزی ، دیوار بتنی، دوربین های بسیار حساس ، آنهم بر خط که اگر کوچک ترین تحولی در مرزها اتفاق بیفتد سازمان فرماندهی مطلع می شود. پشت این دیوار سیم خاردار چند لایه ، پشت آن میدان مین ، پشت آن، پاسگاه ها و پایگاه های متعدد نظامی هم دارد ، پشت آنهم یک ارتش دارد .

🔰تمام سیستم های امنیتی ، پایش ، رصد ، شنود ، تصاویر اینها تمام آن استحکامات نرم افزاری که از ماهواره ها و پهباد ها می گیرند. پالایش می شود و به مراکز فرماندهی ارسال می شود ، ظرف مدت بیست دقیقه « هک » می شود بگونه ای که با « پاراگلایدر » که یک وسیله تفریحی هست، وارد سرزمین های اشغالی می شوند و آنها ( صهیونیست ها ) متوجه نمی شوند، چه کردند فلسطینی ها ؟

🔰هزار نیروی رزمنده ( فلسطینی) بیست و دو شهرک را یا تصرف کردند ، یا بطور کامل آن شهرک ها را دچار مشکل جدی کردند، بیش از دویست نظامی را اسیر گرفتند ، اسرا را با ماشین های خودشان آوردند داخل فلسطین ، داخل غزه . بلحاظ تکنیکی چه اتفاقی افتاده که هیچ سیستمی به اینها هشدارنداد؟ چند ژنرال صهیونیست داخل رختخوابشان دستگیر شدند . برنامه ریزی این عملیات یکسال طول کشیده یعنی رزمنده گان فلسطینی یک سال برنامه ریزی کردند ، جلسه گذاشتند، تمرین کردند ، آن شبکه جاسوسی بسیار قدرتمند شان هم متوجه نشد.

🌷اینکه حضرت آقا فرمودند : « غیر قابل ترمیم » اینجاست🌷

🔰ولایت فقیه به اینها عزت داد ، یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی تا ابد زنده است که اینهایی که سنگ دست می گرفتند الآن با موشک اصلی ترین فرودگاه رژیم صهیونیستی را با موشک می زنند ، سیستم های پیچیده پدافندی هم از پس موشکها گاها بر نمی آید اتفاق خیلی بزرگی افتاده است .

🔰تنها چیزی که می‌‌شود گفت: این آیه قرآن است که فرمود : « وَ مَا النَّصْرُ إِلاّ مِنْ عِنْدِ اللّهِ » این پیروزی از خداست ، که « إِنَّ اللّهَ عَزیزٌ حَکیمٌ » « انفال ۱۰ » آن خدای حکیم شکست نا پذیر است. ما بدورانی رسیده ایم که إن شاء الله بزودی دنیای منهای رژیم صهیونیستی را تجربه خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.