نشست شورای فرهنگ عمومی حوزه سیستان که با حضور سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد.

امام جمعه شهر زابل گفت: کسی که کار فرهنگی انجام می‌دهد باید سینه‌ای بزرگ داشته باشد‌، اجر و ثواب کار فرهنگی را هیچکس جز خدا نمی تواند بدهد.

💠حجت الاسلام والمسلمین عزیزی در نشست شورای فرهنگ عمومی حوزه سیستان که با حضور سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد با بیان اینکه سیستان افتخاراتی دارد که نشان دهنده شاکله آن است، افزود: در حوزه اندیشه، اندیشه خالص اسلام ناب سیستان در درون خود شخصیت‌هایی تربیت کرده که در تاریخ بشریت ستاره هستند شهید مطهری آیت الله سیستانی، آیت الله بختیاری و آیت الله شریفی از افتخارات این خطه هستند.

💠وی بیان کرد: امروز سیستان علما و روحانیونی دارد که در نقاط مختلف در حال خدمت به اسلام ناب هستند، در حوزه علوم تجربی و ریاضی نیز افتخارات بزرگی داریم.

💠امام‌جمعه زابل ادامه داد: هر کس کار فرهنگی انجام دهد جزو انسان‌هایی است که خدا او را پسندیده است و این کار را برای او انتخاب کرده، کسی که کار فرهنگی انجام می‌دهد باید سینه‌ای بزرگ داشته باشد‌.

💠وی اظهار کرد: یک عنصر فرهنگی باید سهولت‌های کار را مخفی کند و با وجود سختی‌ها جلو برود که خدا در هر سختی تسهیلگری قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.