نشست هم اندیشی استاندار با ائمه جمعه منطقه سیستان

شرح دیدار ائمه جمعه با استاندار سیستان و بلوچستان
امام جمعه زابل حاج آقا عزیزی؛
همواره تاکید داشتیم مسولین با مردم صحبت کنند و ارائه گزترش کار و پیشرفت طرح و موانع را بیان کرده پاسخگوی افکار عمومی و سوالات و مطالبات به حق مردم باشند.
در زمینه طرح اضطراری تامین و انتقال آب شرب نیاز به کار جهادی است.
ضمن تشکر از تلاش ها و زحمات و پیگیری های شبانه روزی استاندار مجاهد و پای کار ، باید گفت ایشان ، همراهان و مدیرانی جهادی و تلاشگر و دونده میخواهد هر کس نمیتواند کنار برود.
در زمینه طرح ساماندهی سوخت ابهامات و سوالات زیادی است که میبایست مسولین پاسخ دهند.
امام جمعه هامون حاج آقا گزمه؛
در زمینه کشاورزی متاسفانه خسارات کشاورزان و دامداران و صیادان و طرح نکشت جبران نشد که در این امر باید تسریع شود.
امام جمعه زهک حاج آقا پوراندخت؛
با توجه به شرایط نامساعد معیشتی و اقتصادی مردم منطقه اجرای طرح ساماندهی سوخت مازاد بهامات و سوالاتی نظیر شاخص های تعیین افراد دریافت کننده سوخت و تسهیلات و جایگاه و خودرو ها ، تفاوت اجرای طرح با جنوب استان، زیر ساخت ها و استغالزایی از این طرح که باید بزرگواران پاسخهای قانع کننده برای مردم داشته باشند.
امام جمعه نیمروز حاج آقا اشرفیان؛
مسولین در بین مردم باشند و از برنامه و فعالیت ها و خدمات نظام در قالب جهاد تبیبن حرف بزنند.همچنین مسولین امر پیرامون ساماندهی بازارچه های مرزی و مساله مهم و اساسی تقسیم استان اقدام عاجل و کارشناسی برای خروج منطقه از این وضعیت بحرانی نمایند.
امام جمعه هیرمند حاج آقا صالحی والا
در مسیر اجرای کارها و طرح ها به افزایش موج امیدواری و اعتماد بخشی بیش از پیش مردم توجه نموده و موانع اجرای امورات را برطرف نماییم تا مردم با سهولت بیشتری نسبت به مسائل مختلف بویژه تسهیلات اشتغال زایی مواجه شوند.
امام جمعه شهر بنجار حاج آقا راشکی؛
در زمینه انتقال آب از دریای عمان گزارش پیشرفت کار ارائه شود و در مورد ارائه تسهیلات و شرایط ضمانت وام ها شرایط بهتر و راحت تری برای مردم فراهم شود.
امام جمعه شهر علی اکبر؛
منطقه آزاد اقتصادی سیستان فضای جذاب برای جلب و جذب سرمایه گذار ایجاد نمایند و در طرح ها و برنامه های حمایتی کل مردم و مناطق سیستان مدنظر باشد.
در پایان اقای کرمی استاندار نیز پیرامون اجرای طرح های عمرانی در حوزه های مختلف تجارت دریا و دیجیتال و بازارهای مرزی و تعاملات اقتصادی با کشورهای همسایه و طرح های اشتغالزایی پایدار و زیربنایی و توانمندسازی مردم و ارائه تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و راه اندازی کارخانجات نیمه فعال و اجرای طرح های آبی استان و میزان پیشرفت طرح ها نکاتی بیان نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.