در آینده وارد جنگ های بیولوژیک خواهیم شد. جنگ هایی که مستقیما با امنیت غذایی مرتبط هست. دامی که تراریخته هست همانطور که می تواند خدمتی بزرگ باشد، می تواند یک جنایت بزرگ باشد.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل:حجت الاسلام والمسلمین شریفی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان با همراهی رئیس اداره و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی شهرستان زابل با حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل دیدار و گفتگو نمودند.


دراین دیدار حجت الاسلام والمسلمین عزیزی تصریح نمودند:
به نظرم می آید مجموعه دامپزشکی سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هستند .در یک جنگ بزرگ قرار گرفته ایم و امروز صیانت از امنیت غذایی مردم اهمیت گسترده ای می یابد. با توجه به اینکه کشورهای مستکبر جهان و استعمارگر در برهه هایی از زمان با دستکاری هایی که در نوع ژنتیک غذاها داشتند بلاهای بزرگی به سر مردم آوردند. زمانی به واسطه از بین رفتن امنیت غذایی در هندوستان توسط انگلیسی ها بخش هایی از این کشور مردها عقیم شدند. در مناطقی از آفریقا مردان توسط آمریکایی ها، انگلیسی ها و مخصوصا فرانسوی ها عقیم شدند.


کشورهای جهان سوم از حیث جمعیت در حال پیش گرفتن بودند و جمعیت در حال افزایش بود وقتی جمعیت زیاد شود قدرت کار و نیروی فعال و جوان زیاد می شود، وقتی که قدرت کار زیاد شود طبعا اینها نیروهای مولدی خواهند شد و تولید ثروت می کنند. از حیث امنیتی و اقتصادی و اجتماعی پایه های حاکمیت در بین آنان مستحکم می شد، از طرفی خانواده ها هرچه جمعیتشان بیشتر می شد استحکام خانواده هم به دلیل خودکنترلی ها و خودتربیتی هایی که در خانواده ها بود بهتر می شود. و باعث می شود نوعی آموزش و تربیت در خانواده ها زیاد شود. لذا در دهه هفتاد میلادی غربی ها به این نتیجه رسیدند که جمعیت کشورهای غیربرخوردار را با دستکاری در غذای آنان کنترل کنند.


لذا مشاهده می کنیم که در برهه ای از زمان در بعضی از کشورها زاد و ولدها بسیار کم می شود و یا تولد فرزندان معیوب و مریض در آنان زیاد می شود و یا بیماری هایی در کشور های متعدد به وجود می آید. لذا به نظر می آید که در آینده وارد جنگ های بیولوژیک خواهیم شد. جنگ هایی که مستقیما با امنیت غذایی مرتبط هست. دامی که تراریخته هست همانطور که می تواند خدمتی بزرگ باشد ، می تواند یک جنایت بزرگ باشد.به عنوان مثال شیر گوسفند تراریخته می تواند داروی دیابت باشد و یا در تراریخته می شود دام را به گونه ای تولید کرد که فرآورده های او حاوی بیماری های عقیم کننده باشد یا نوعی سرطان را در جوامع منتقل کند.


استکبار به دنبال این هست که در جوامع اسلامی به این اعمال دست بزند لذا اینجا معلوم می شود که امنیت غذایی چقدر مهم است، اینجا معلوم می شود که که حضور دامپزشکی چه اندازه اهمیت دارد ، اینجا معلوم می شود که ما در چه دنیایی زندگی می کنیم، مخصوصا الان که باب شده در کشورمان که در جاهای مختلف نژادهایی دام را وارد می کنند و ترکیب می کنند. وقتی که در این دنیای پیچیده زندگی می کنیم علی القاعده احتیاطمان باید بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.