خلاصه خطبه های ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۲

با استناد به آیات :
« ۱ أسرا » « ۲۸ سبأ» « ۱ فرقان».
و روایات:
« إثبات الهدی ج ۵ ص ۲۵۳ » « بحار الأنوار ج ۵۷ ص ۲۱۶ و جذ۵۲ ص ۳۶۲».

🔰عباد صالح خدا حاکم زمین خواهند شد. این فقط وعده نیست این برنامه قرآن کریم و جبهه توحید است. برنامه جبهه توحید حاکمیت کل زمین است. و این برنامه و نقشه را خدای متعال در شب معراج به پیامبر نشان میدهد.

🔰آنچه که شما امروز در فلسطین می بینید یک جنگ آخر الزمانی است یک اتفاق معمولی نیست. از یک طرف عده ای معتقدند باید در آنجا حتی بچه غیر یهود نباشد منطقه ای خالص یهودی باشد. برای همین است که بچه های فلسطینی را راحت می کشند. سر کشتن بچه های فلسطینی با یکدیگر شرط بندی می کنند. می گویند اینها آمده اندتاذکشته شوند. و ا اینها کشته نشوند زمین پاک نخواهد شد. این باور صهیونیستی است. از یک طرف ایمان خالص . می گوید ما باید زمینه ساز عدالت باشیم . این ظلم را باید برداریم و البته نقطه اوج از بین بردن این ظلم این خباثت قدس شریف است. لذا قدس تلاقی است. همه یک تلاقی تاریخی است هم یک تلاقی گفتمانی است و هم یک تلاقی تمدنی است.

🔰مسئله قدس به همه مربوط می شود ، مسئله عربی نیست ، مسئله اسلامی هم نیست . مسئله انسانی است. مسئله جبهه حق است ، عالی ترین تابلو و جلوه درگیری حق و باطل فلسطین است . لذا فلسطین برای ما مهم است . چرا ؟ چون سرنوشت بشر در فلسطین رقم خواهد خورد. و این برنامه قرآن است.

🔰مسئله فلسطین یک میدان بزرگ امتحان است . خیلی ها در این میدان امتحان شده و می شوند ، از حاکمان مدعی مردم سالاری گرفته تا دستگاه های تبلیغاتی گرفته تا احاد مردم چه مسلمان و چه غیر مسلمان گرفته و تا علماء، این امتحان ، امتحان مهمی است . یکی از اقشاری که در این ابتلاء و امتحان واقع خواهند شد . و نقش بسیار مهمی دارند در این مسئله کسانی هستند که به علم شهره هستند. اینها آن قشری هستند که سخت ترین امتحان را خواهند داد، و بزرگترین تاثیر را هم خواهند داشت.

🔰آنهایی که نقشه نیل تا فرات داشتند امروز دیوارهای بتنی هم که دور خودشان کشیده اند برایشان امنیت نیاورده است.

🔰آنهایی که این ضربه غیرقابل ترمیم بقول حضرت آقا را به اینها زدند کسانی بودند که توکلشان به خدا بود . چه خوب گفت آن فرمانده بزرگوار حماس که این موشکهایی که شلیک می کنیم موشکهای ولایت فقیه است. این عقیده عقیده ایست که تکیه زده بر قدرت لایزال الهی است. و این از انقلاب اسلامی و این عالم بزرگوار است.

🔰اینطرف سنیان آمریکایی را ببینید، آنطرف هم شیعه انگلیسی را ببینید، اینها هر دو می گویند ما وارث پیامبریم . هر دو می گویند ما قرائتمان از اسلام این است. این چه قرائتی از اسلام است که شما صهیونیست های خبیثی که نه تباری دارند ، نه تاریخی دارند ، نه گذشته ای دارند در فلسطین ، برای کشته های آنها یک دقیقه سکوت می کنید ؟!؟!؟!؟! این طرف هم سنیان آمریکایی صدایشان در نمی آید که این بچه های فلسطینی کشته می شوند. فقط در این هفت روز حدود چهار صد کودک کشته شده ، و در طول این چند سال سی و سه هزار کودک کشته شده . آنوقت آقا بردارد بنویسد ای جامعه جهانی بوظیفه خودتان عمل کنید که غیر نظامی ها کشته نشوند. خاک به دهانی که اجاره شیطان شده باشد . اینها ننگ است. اینها عار هست ، بچه ای که فرزند اسلام است ، پدر و مادرش شهادتین گفته اند ، مظلومانه کشته می شود ، شما باید بگونه ای حرف بزنی که مبادا به اربابان بر بخورد ؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.